Меню
Меню

Влияе ли работата на съня ви?

Влияе ли работата на съня ви?

Мнозина от нас ще се сблъскат със сценария да лежат в леглото и да гледат как стрелките все по-неумолимо се приближават до часа, в който трябва да станат на следващия ден. Това може да се дължи на тревожността, свързана с работните задачи, която не ви позволява да се отдадете  на пълноценна почивка, а е възможно и доброволно да не си позволявате сън, за да приключите колкото се може повече работа. И все пак, ако сме стресирани от огромното количество работни ангажименти, мудността поради липсата на сън е допълнителна пречка, без която всички бихме могли да живеем. Особено важно е да балансираме живота си така, че да можем да управляваме работния стрес.

TEMPUR® отговаря на въпроси като: „От колко сън се нуждаят възрастните?“ и изследва какви са ефектите от недоспиването. Научете се как да преодолявате и облекчавате напрежението, породено от огромното количество работа, за да се събуждате свежи и заредени с енергия за предстоящия ден.

ОТ КОЛКО СЪН СЕ НУЖДАЯТ ВЪЗРАСТНИТЕ?

Може да звучи изкусително да спите по-малко, когато сте претрупани от работни ангажименти и сте под стрес. Навярно си мислите, че времето, което ще посветите на съня, може да бъде използвано по-добре за изпълнението на задачите ви. Но това може да се окаже много неефективна стратегия и трябва да се избягва като практика. Липсата на сън се отразява зле на здравето ви и на работната ви производителност. В общия случай възрастните се нуждаят от между 7 и 9 часа сън на нощ. Въпреки това, изследване на менталното здраве, проведено от TEMPUR®, установява, че четвърт от населението във Великобритания отделя по-малко от 6 часа за сън всяка нощ. Недоспиването може да ви направи бавни, да засегне негативно паметта, концентрацията и способността ви за вземане на решения.

КАК ДА НАМАЛИТЕ СТРЕСА В РАБОТАТА

Според резултатите от проучването на психическото здраве, направено от TEMPUR®, 64% от британското население изпитва затруднения със съня поради стрес и тревожност. Ако работният стрес ви задържа будни нощем, може да направите няколко неща, за да се справите с проблема. Като начало – опитайте да поговорите с началника си или дори с някого от отдел „Човешки ресурси“. Това са хората, които най-добре знаят какви са възможностите да получите помощ и ще могат да ви консултират за опциите, които имате. Може би те ще ви осигурят допълнителна подкрепа за задълженията ви или ще ви насочат към групи за обучения и помощ, в които да научите как да се справяте със стреса. Второ – помолете ваш колега или мениджър да ви помогне в приоритизирането на задачите. Това ще ви даде определена структура, която да следвате, като същевременно ще ви позволи да следите внимателно работното претоварване и да не позволявате то да ви надвие. Ясната последователност ще ви даде възможност и да прецените кога имате нужда от помощ, за да изпълните задачата в срок. Запомнете, че дори да не можете да получите голяма подкрепа на работното си място, самите разговори на тема стрес имат способност да понижават нивата му.

КАК ДА СЕ ОТПУСКАТЕ

С възхода на интернет и смартфоните стана много лесно никога да не напускате офиса. Според данните от изследването на менталното здраве на TEMPUR® 27% от британците споделят, че проверяват имейлите си в леглото. Ако не си поставите ясни граници, това може да се случва през цялата нощ. Но за да си осигурите качествен сън, е от огромно значение да не пренасяте работата си у дома. Жизненоважно е да знаете как да почивате ефективно.
Избягвайте екраните на електронните устройства и се уверете, че сте изключили телефона си  няколко часа преди да си легнете. Това ще предотврати възможността да проверявате електронната си поща и да отговаряте на съобщения, които ви държат на работна вълна и ви стресират допълнително. Да не забравяме и факта, че екраните излъчват синя светлина, която стимулира мозъка ви и пречи на заспиването.
Има много успокояващи алтернативи, които да превърнете в навици преди заспиване, вместо да се отдавате на дейности, свързани с екрана. Опитайте се да си вземете топла вана, да почетете книга или да послушате релаксираща музика. Това са все неща, които ще ви помогнат да се отпуснете, преди да се мушнете в леглото.

Пробвайте се да си създадете максимално спокойна атмосфера. Подходящият качествен матрак е ключът към това. Опитайте матрак TEMPUR®  и се отдайте на върховен комфорт и неповторима опора. Почувствайте как революционният материал TEMPUR® обгръща тялото ви, за да ви осигури възможно най-спокойния и възстановителен сън, за който сте си мечтали някога.

 

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Блог

Блог

Влияе ли работата на съня ви?

Влияе ли работата на съня ви?

Подходящият качествен матрак е ключът към това. Опитайте матрак TEMPUR®  и се отдайте на върховен комфорт и неповторима опора. Почувствайте как революционният материал TEMPUR® обгръща тялото Подходящият качествен матрак е ключът към това. Опитайте матрак TEMPUR®  и се отдайте на върховен комфорт и неповторима опора. Почувствайте как революционният материал TEMPUR® обгръща тялото 2019-12-17T11:47:00+02:00 Влияе ли работата на съня ви?

Мнозина от нас ще се сблъскат със сценария да лежат в леглото и да гледат как стрелките все по-неумолимо се приближават до часа, в който трябва да станат на следващия ден. Това може да се дължи на тревожността, свързана с работните задачи, която не ви позволява да се отдадете  на пълноценна почивка, а е възможно и доброволно да не си позволявате сън, за да приключите колкото се може повече работа. И все пак, ако сме стресирани от огромното количество работни ангажименти, мудността поради липсата на сън е допълнителна пречка, без която всички бихме могли да живеем. Особено важно е да балансираме живота си така, че да можем да управляваме работния стрес.

TEMPUR® отговаря на въпроси като: „От колко сън се нуждаят възрастните?“ и изследва какви са ефектите от недоспиването. Научете се как да преодолявате и облекчавате напрежението, породено от огромното количество работа, за да се събуждате свежи и заредени с енергия за предстоящия ден.

ОТ КОЛКО СЪН СЕ НУЖДАЯТ ВЪЗРАСТНИТЕ?

Може да звучи изкусително да спите по-малко, когато сте претрупани от работни ангажименти и сте под стрес. Навярно си мислите, че времето, което ще посветите на съня, може да бъде използвано по-добре за изпълнението на задачите ви. Но това може да се окаже много неефективна стратегия и трябва да се избягва като практика. Липсата на сън се отразява зле на здравето ви и на работната ви производителност. В общия случай възрастните се нуждаят от между 7 и 9 часа сън на нощ. Въпреки това, изследване на менталното здраве, проведено от TEMPUR®, установява, че четвърт от населението във Великобритания отделя по-малко от 6 часа за сън всяка нощ. Недоспиването може да ви направи бавни, да засегне негативно паметта, концентрацията и способността ви за вземане на решения.

КАК ДА НАМАЛИТЕ СТРЕСА В РАБОТАТА

Според резултатите от проучването на психическото здраве, направено от TEMPUR®, 64% от британското население изпитва затруднения със съня поради стрес и тревожност. Ако работният стрес ви задържа будни нощем, може да направите няколко неща, за да се справите с проблема. Като начало – опитайте да поговорите с началника си или дори с някого от отдел „Човешки ресурси“. Това са хората, които най-добре знаят какви са възможностите да получите помощ и ще могат да ви консултират за опциите, които имате. Може би те ще ви осигурят допълнителна подкрепа за задълженията ви или ще ви насочат към групи за обучения и помощ, в които да научите как да се справяте със стреса. Второ – помолете ваш колега или мениджър да ви помогне в приоритизирането на задачите. Това ще ви даде определена структура, която да следвате, като същевременно ще ви позволи да следите внимателно работното претоварване и да не позволявате то да ви надвие. Ясната последователност ще ви даде възможност и да прецените кога имате нужда от помощ, за да изпълните задачата в срок. Запомнете, че дори да не можете да получите голяма подкрепа на работното си място, самите разговори на тема стрес имат способност да понижават нивата му.

КАК ДА СЕ ОТПУСКАТЕ

С възхода на интернет и смартфоните стана много лесно никога да не напускате офиса. Според данните от изследването на менталното здраве на TEMPUR® 27% от британците споделят, че проверяват имейлите си в леглото. Ако не си поставите ясни граници, това може да се случва през цялата нощ. Но за да си осигурите качествен сън, е от огромно значение да не пренасяте работата си у дома. Жизненоважно е да знаете как да почивате ефективно.
Избягвайте екраните на електронните устройства и се уверете, че сте изключили телефона си  няколко часа преди да си легнете. Това ще предотврати възможността да проверявате електронната си поща и да отговаряте на съобщения, които ви държат на работна вълна и ви стресират допълнително. Да не забравяме и факта, че екраните излъчват синя светлина, която стимулира мозъка ви и пречи на заспиването.
Има много успокояващи алтернативи, които да превърнете в навици преди заспиване, вместо да се отдавате на дейности, свързани с екрана. Опитайте се да си вземете топла вана, да почетете книга или да послушате релаксираща музика. Това са все неща, които ще ви помогнат да се отпуснете, преди да се мушнете в леглото.

Пробвайте се да си създадете максимално спокойна атмосфера. Подходящият качествен матрак е ключът към това. Опитайте матрак TEMPUR®  и се отдайте на върховен комфорт и неповторима опора. Почувствайте как революционният материал TEMPUR® обгръща тялото ви, за да ви осигури възможно най-спокойния и възстановителен сън, за който сте си мечтали някога.

 

, , , , ,
Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки