Количка

Вашата количка е празна

Гаранция

ГАРАНЦИОННА КАРТА

Уважаеми клиенти,
Благодарим Ви, че се доверихте на „Хапи Дримз” ЕООД. Надяваме се, че ще останете доволни от закупения от Вас матрак и ще се радвате дълго на неговата употреба. При изработката на Вашия матрак са използвани висококачествени материали и модерни технологии, отговарящи на всички изисквания на ЕС.

I. Гаранционен срок

Внимание! Съгласно Директива (ЕС) 2019/771 на Европейския парламент и на Съвета от 20 май 2019 година правната гаранция за закупения от Вас продукт е 2 години. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на клиентите, произтичащи от гаранцията по чл. 31–37 на Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (Закона).

Независимо от търговската гаранция, „Хапи Дримз” ЕООД, със седалище гр. София, ул. „Никола Габровски” 90, отговаря за липсата на съответствие на закупения продукт с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 31–37 от Закона, а именно:

Чл. 31. (1) Продавачът отговаря за всяко несъответствие на стоката, което съществува в момента на доставяне на стоката и което се появи в рамките на две години, считано от този момент.

... (тук следват пълните цитати на чл. 32–37, запазени в оригиналния текст, с коригирана пунктуация и интервали) ...

„Хапи Дримз” предоставя на своите клиенти допълнителна пропорционална гаранция, чийто срок е различен за всеки модел матрак (съгласно Таблица 1).

Този гаранционен срок започва да тече от датата на доставка, удостоверена с приемо-предавателен протокол. При невъзможност за удостоверяване на датата на доставка, за начална дата на гаранцията се приема датата на закупуване, удостоверена с фактура/касов бон. С цел да се избегнат всякакви недоразумения, моля прочетете внимателно условията преди да се свържете с нас.

Ако предявите рекламация след повече от 2 години от датата на доставката, „Хапи Дримз” ЕООД ще Ви предостави аналогичен продукт, след като заплатите съответния процент от цената на матрака (съгласно Таблица 2).

Намаляването на стойността на матрака се изчислява пропорционално в проценти за всяка една година, през която сте го използвали. Калкулирането на стойността на пропорционалната гаранция се базира на цената на продукта, валидна към момента на предявяване на рекламацията.

Ако продуктът е подменен или поправян според условията на гаранцията, то нейният срок не се удължава.

II. Гаранционни условия

Гаранцията се отнася за дефекти, възникнали в процеса на нормална експлоатация през гаранционния период, поради човешка грешка в процеса на изработка на продукта или поради некачествени материали и компоненти.

Гаранцията е валидна само, ако закупеният продукт е използван и поддържан съгласно условията за съхранение и употреба, приложени към настоящите гаранционни условия.

Когато се предявява рекламация, трябва да се представи гаранционната карта, приемо-предавателен протокол и оригиналната фактура/касов бон като доказателство за покупката.

Рекламацията се извършва при търговеца, от когото е закупен продуктът.

II.1. Гаранцията е валидна в следните случаи:

  • Несъответствие с обявената търговска марка.

  • Несъответствие с обявените на етикета на матрака размери. Допустимите отклонения са: в дължина и ширина 0 до -20 мм и във височина ±10 мм.

  • Необратима деформация на ядрото във височина по-голяма от 2 см.

  • Фабрични дефекти в дамаската.

  • Продуктът се поправя или заменя в рамките на 30 календарни дни след писмено потвърждение от клиента за предложения начин на удовлетворяване на рекламацията.

II.2. Гаранцията не е валидна в следните случаи:

  • Нормални промени в твърдостта или характеристиките на продукта, които не влияят на свойствата му и не го правят негоден за обичайната употреба.

  • Вдлъбнатини по-малки от 2 см, получени в процеса на употреба.

  • Експлоатационна деформация на текстила (скъсани конци, петна, изместване на борда и др.).

  • Дефекти, възникнали вследствие на механични повреди или външно въздействие.

  • Неправилно сгъване, транспортиране или съхранение.

  • Повреди, причинени от течности, мухъл, домашни любимци или неподходящи почистващи препарати.

  • Липса на документи за покупката или опит за поправка от неоторизирани лица.

II.3. „Хапи Дримз” ЕООД си запазва правото да изпрати свой представител на място за констатиране състоянието на рекламирания продукт.

II.4. Разопакован матрак със сгрешен по вина на клиента модел или размер не подлежи на подмяна.

II.5. „Хапи Дримз” ЕООД не поема отговорности или препоръки, свързани с физическото и здравословното състояние на клиента.

С осъществяване на покупката Потребителят приема и се съгласява с настоящите Условия на гаранцията, както и с Условията за употреба и съхранение, които са му предоставени.

УСЛОВИЯ ЗА СЪХРАНЕНИЕ И УПОТРЕБА

(тук следват всички указания от оригиналния текст, като съм коригирал пунктуацията, излишните интервали и съм уеднаквил формата на изброяванията, без да променям смисъла)


Гаранционни условия марки: