Меню
Меню

Безплатна доставка

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА В РАМКИТЕ НА СОФИЯ ПРИ ПОКУПКА ОТ ВЕРИГА МАГАЗИНИ HAPPY DREAMS

Безплатна доставка в рамките на София (до първа входна врата). Възможност за избор на часови диапазон при доставката по ваш избор! Ние бихме искали да превърнем покупката на матрак в приятна емоция, която не ви затруднява с нищо. Отделете време спокойно да изберете най-подходящия за вас матрак, а ние ще се погрижим за всичко останало.
Попитайте консултантите в нашите магазини за повече информация относно часовите диапазони на доставка.


БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ВСИЧКИ ОНЛАЙН ПОРЪЧКИ!

Продуктите, които сте закупили от happydreams.bg ще бъдат доставени с безплатна доставка до всяка точна на България (до първа входна врата за населени места обслужвани от куриерската фирма).
  • При свързване с Вас по телефон и за извършване на доставката ще използваме данните за контакт, предоставени от Вас при заявяване на поръчката или по телефон.
  • Ние се стремим да доставим продуктите Ви възможно най-бързо!
  • Ако продукта, който желаете го имаме в наличност, ние ще Ви го доставим до 3 работни дни за територията на София и до 5 работни дни на територията на Република България, считано от получаването на изрично потвърждение от Ваша страна по посочения по-горе начин.
  • Получаване на стоката - стоката се предава на клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на клиента. При предаване на стоката клиентът или третото лице подписва придружаващите я документи. В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, happydreams.bg се освобождава от задължението си да достави заявената стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема и всички допълнителни разходи по доставката. В този случай започва да тече нов срок за доставка от момента на потвърждението за повторна доставка. 
  • При получаване на пратката, клиентът следва да провери съдържанието на пакета за съответствие на изпратената стока с подадената заявка. С подписването на разписката за приемане на стоката, клиентът потвърждава, че е получил стоката във вид, количество и качество, което отговаря на поръчката към happydreams.bg. Ако при получаване на пратката, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само при предявяването ѝ в присъствието на куриера при получаване на стоката. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя. В случай на видима повреда на пратката, в момента на нейното предаване се изготвя констативен протокол (в два еднообразни екземпляра), в който се описва констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай клиентът може да откаже получаването на пратката или да я приеме на своя отговорност. Не се уважават претенции в случай на приета такава пратка без предявена претенция пред куриера. 
  • При констатирани нарушения във външния вид на стоката, клиентът следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката.
  • При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов съгласно гаранционните условия или да възстановим заплатената от клиента стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която клиентът е упражнил правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката happydreams.bg може да предложи отремонтиране на стоката (в случаите, когато това е възможно) при съответното заплащане, за което клиентът предварително трябва да потвъди своето съгласие.
  • При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба според условията на чл. 112 (1) от ЗЗП клиентът има право да предяви рекламация, като поиска от доставчика да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай клиентът може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

 

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки