Меню
Меню

НОВО АЗ, НОВ СЪН

НОВО АЗ, НОВ СЪН

Дали ще решим да правим повече упражнения, да бъдем по-здрави, да сменим работата си, да посвещаваме повече време на семейството и приятелите или нещо друго? Един от най-добрите начини да си гарантираме, че изпълняваме поставените цели, е като спим достатъчно. И така, как да промените навиците си за сън, за да повишите енергията си, да подобрите концентрацията и здравето си?

 

СЪВЕТИ ЗА ПО-ДОБЪР СЪН

Опитайте да си лягате и да се събуждате по едно и също време, за да установите правилни навици за сън. Направете опит да се придържате към този режим дори през почивните дни, за да си гарантирате, че тялото ви ще запази здравословен ритъм. Освен да спазвате добър режим, трябва да се погрижите и да се наспивате достатъчно. Възрастният индивид се нуждае от приблизително между 7 и 9 часа сън на нощ, за да бъде здрав. Малкото или прекомерното количество сън могат да доведат до лошо настроение, липса на мотивация или летаргия.

Ако приемате прекалено много кофеин, може да изпитвате затруднения със заспиването. Опитайте се да намалите консумацията му и заменете кафето с безкофеинова напитка или зелен чай. По подобен начин, храненето малко преди лягане също може да породи проблеми със съня. Оставете си няколко часа между последния прием на храна и отправянето към леглото.

ПРОМЕНЕТЕ СВОЯТА СРЕДА ЗА СЪН

Нова година, нова стая? – изпробвайте някои от похватите на фън шуи, за да освежите спалнята си. Преместването на леглото на друго място може да направи чудеса с качеството на вашия сън, а закупуването на нов матрак или възглавница ще възстанови енергията ви за съвсем кратко време.

За да заспите бързо нощем, опитайте се да не използвате телефона или лаптопа си точно преди да си легнете, защото те може да ви попречат да потънете бързо в съня. Вместо това четете книга или слушайте спокойна музика, за да се отпуснете – на сутринта ще се чувствате освежени и готови да посрещнете всякакви предизвикателства.

КАК ДА ИЗБЕГНЕМ БОЛЕСТИТЕ

  • Консумирайте много плодове и зеленчуци – витамините и хранителните вещества ще ви помогнат да засилите имунната си система;

  • Правете повече упражнения – те не само ще повишат настроението ви, но ще подпомогнат и имунитета ви;

  • Мийте ръцете си често – така ще намалите вирусите и бактериите по кожата на ръцете си, а с това и риска да се разболеете от грип;

  • Сън – когато си осигурите достатъчно сън, тялото ви има възможност да си почива и да се възстановява много по-бързо.

 

 

 

 

 

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Блог

Блог

НОВО АЗ, НОВ СЪН

НОВО АЗ, НОВ СЪН

Дали ще решим да правим повече упражнения, да бъдем по-здрави, да сменим работата си, да посвещаваме повече време на семейството и приятелите или нещо друг Дали ще решим да правим повече упражнения, да бъдем по-здрави, да сменим работата си, да посвещаваме повече време на семейството и приятелите или нещо друг 2019-03-12T09:43:00-04:00 НОВО АЗ, НОВ СЪН

Дали ще решим да правим повече упражнения, да бъдем по-здрави, да сменим работата си, да посвещаваме повече време на семейството и приятелите или нещо друго? Един от най-добрите начини да си гарантираме, че изпълняваме поставените цели, е като спим достатъчно. И така, как да промените навиците си за сън, за да повишите енергията си, да подобрите концентрацията и здравето си?

 

СЪВЕТИ ЗА ПО-ДОБЪР СЪН

Опитайте да си лягате и да се събуждате по едно и също време, за да установите правилни навици за сън. Направете опит да се придържате към този режим дори през почивните дни, за да си гарантирате, че тялото ви ще запази здравословен ритъм. Освен да спазвате добър режим, трябва да се погрижите и да се наспивате достатъчно. Възрастният индивид се нуждае от приблизително между 7 и 9 часа сън на нощ, за да бъде здрав. Малкото или прекомерното количество сън могат да доведат до лошо настроение, липса на мотивация или летаргия.

Ако приемате прекалено много кофеин, може да изпитвате затруднения със заспиването. Опитайте се да намалите консумацията му и заменете кафето с безкофеинова напитка или зелен чай. По подобен начин, храненето малко преди лягане също може да породи проблеми със съня. Оставете си няколко часа между последния прием на храна и отправянето към леглото.

ПРОМЕНЕТЕ СВОЯТА СРЕДА ЗА СЪН

Нова година, нова стая? – изпробвайте някои от похватите на фън шуи, за да освежите спалнята си. Преместването на леглото на друго място може да направи чудеса с качеството на вашия сън, а закупуването на нов матрак или възглавница ще възстанови енергията ви за съвсем кратко време.

За да заспите бързо нощем, опитайте се да не използвате телефона или лаптопа си точно преди да си легнете, защото те може да ви попречат да потънете бързо в съня. Вместо това четете книга или слушайте спокойна музика, за да се отпуснете – на сутринта ще се чувствате освежени и готови да посрещнете всякакви предизвикателства.

КАК ДА ИЗБЕГНЕМ БОЛЕСТИТЕ

  • Консумирайте много плодове и зеленчуци – витамините и хранителните вещества ще ви помогнат да засилите имунната си система;

  • Правете повече упражнения – те не само ще повишат настроението ви, но ще подпомогнат и имунитета ви;

  • Мийте ръцете си често – така ще намалите вирусите и бактериите по кожата на ръцете си, а с това и риска да се разболеете от грип;

  • Сън – когато си осигурите достатъчно сън, тялото ви има възможност да си почива и да се възстановява много по-бързо.

 

 

 

 

 

Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки