Меню
Меню

КАК ДА ПОВИШИМ НАСТРОЕНИЕТО СИ СЛЕД ПРАЗНИЦИТЕ

КАК ДА ПОВИШИМ НАСТРОЕНИЕТО СИ СЛЕД ПРАЗНИЦИТЕ

След цялото вълнение около Коледа и Нова година завръщането към нормалния живот може да бъде депресиращо за мнозина. Януарската тъга е реален феномен, който засяга значителен брой хора всяка година. Пониженото настроение може да има много силно влияние върху съня, а това е последното, от което се нуждаем.

Сънят е от огромно значение за менталното здраве и борбата с необяснимата меланхолия, която ни спохожда в първия месец от новата година. TEMPUR® проучи какви са начините да спите по-добре и да повишите настроението си.

СУХ РЕЖИМ ПРЕЗ ЯНУАРИ

Сухият януари е начин да се подпомогне здравето, който за много хора бързо се превръща във важно решение в началото на новата година, а отказът от употреба на алкохол е много ползотворен за съня. Макар да изглежда, че няколко питиета са добър начин да разпуснем след тежък работен ден, алкохолът може да се отрази негативно на хормоните на съня и е свързван с безпокойство и хъркане. Затова въздържанието през януари, а може би и през цялата зима, е добра идея, ако се притеснявате, че проблемите със съня допринасят за депресивното ви настроение след празниците.

КОНТРОЛИРАЙТЕ ИЗЛАГАНЕТО НА СВЕТЛИНА

Светлината е неразривно свързана със съня. Слънчевата светлина предизвиква отделянето на хормони в мозъка, които дават на хората енергия и бдителност. Проблемът е, че през зимата дните са по-кратки, така че получавате по-малко слънчева светлина и по-малки количества от тези хормони, които повишават енергичността ви. Това сериозно допринася за януарската депресия, тъй като може да ви накара да се чувствате уморени и да обърка тялото ви дотолкова, че да изпитвате затруднения при заспиване.

За да се преборите с липсата на настроение в началото на годината, е важно да увеличите максимално приема на слънчева светлина през дневните часове. Това ще ви помогне да се чувствате по-енергични през целия ден и да спите по-добре през нощта.

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Блог

Блог

КАК ДА ПОВИШИМ НАСТРОЕНИЕТО СИ СЛЕД ПРАЗНИЦИТЕ

КАК ДА ПОВИШИМ НАСТРОЕНИЕТО СИ СЛЕД ПРАЗНИЦИТЕ

След цялото вълнение около Коледа и Нова година завръщането към нормалния живот може да бъде депресиращо за мнозина. Януарската тъга е реален феномен, койт След цялото вълнение около Коледа и Нова година завръщането към нормалния живот може да бъде депресиращо за мнозина. Януарската тъга е реален феномен, койт 2020-01-27T09:17:00-05:00 КАК ДА ПОВИШИМ НАСТРОЕНИЕТО СИ СЛЕД ПРАЗНИЦИТЕ

След цялото вълнение около Коледа и Нова година завръщането към нормалния живот може да бъде депресиращо за мнозина. Януарската тъга е реален феномен, който засяга значителен брой хора всяка година. Пониженото настроение може да има много силно влияние върху съня, а това е последното, от което се нуждаем.

Сънят е от огромно значение за менталното здраве и борбата с необяснимата меланхолия, която ни спохожда в първия месец от новата година. TEMPUR® проучи какви са начините да спите по-добре и да повишите настроението си.

СУХ РЕЖИМ ПРЕЗ ЯНУАРИ

Сухият януари е начин да се подпомогне здравето, който за много хора бързо се превръща във важно решение в началото на новата година, а отказът от употреба на алкохол е много ползотворен за съня. Макар да изглежда, че няколко питиета са добър начин да разпуснем след тежък работен ден, алкохолът може да се отрази негативно на хормоните на съня и е свързван с безпокойство и хъркане. Затова въздържанието през януари, а може би и през цялата зима, е добра идея, ако се притеснявате, че проблемите със съня допринасят за депресивното ви настроение след празниците.

КОНТРОЛИРАЙТЕ ИЗЛАГАНЕТО НА СВЕТЛИНА

Светлината е неразривно свързана със съня. Слънчевата светлина предизвиква отделянето на хормони в мозъка, които дават на хората енергия и бдителност. Проблемът е, че през зимата дните са по-кратки, така че получавате по-малко слънчева светлина и по-малки количества от тези хормони, които повишават енергичността ви. Това сериозно допринася за януарската депресия, тъй като може да ви накара да се чувствате уморени и да обърка тялото ви дотолкова, че да изпитвате затруднения при заспиване.

За да се преборите с липсата на настроение в началото на годината, е важно да увеличите максимално приема на слънчева светлина през дневните часове. Това ще ви помогне да се чувствате по-енергични през целия ден и да спите по-добре през нощта.

Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки