Меню
Меню

Добрият сън засилва имунитета

Добрият сън засилва имунитета


Всички знаем, че получаването на достатъчно количество сън всяка нощ е важно, но какви всъщност са ползите от това? Австралийски медик обяви, че здравият сън предпазва от коронавируса (Covid-19), защото засилва имунитета, пише в. "Дейли мейл". "Сънят, храненето и движението са трите стълба на здравето - напомни д-р Дейвид Бъртън. Много хора страдат от недостиг на сън и умора през деня. Умората може да бъде и резултат от здравословен проблем:

  • Анемия – желязодефицитната анемия предизвиква усещане за слабост и липса на енергия и най-често се среща при бременни и при жени с тежък месечен цикъл. Тази отпадналост се дължи на недостатъчно количество червени кръвни телца, които да пренасят кислорода в тялото.
  • Сънна апнея – появява се вследствие на затруднено дишане по време на сън, като причинява задух и чести събуждания през нощта. Това може да доведе до умора през деня.
  • Хипофункция на щитовидната жлеза – в този случай щитовидната жлеза не произвежда достатъчно хормони, в резултат на което се появяват симптоми на умора и мускулни болки. Лекува се лесно, просто се свържете с личния си лекар за повече информация.
  • Ментално здраве – проблемите с менталното здраве могат да се проявят под много форми, които често са свързани с нарушен цикъл на съня, което ни кара да се чувстваме отпаднали на следващия ден. Запомнете, че не трябва да подценявате важността на съня за вашето психическо здраве.

И все пак, какво е здравословното количество сън? Учените препоръчват между 7 и 9 часа на нощ като достатъчни за възрастен индивид. Не забравяйте:

  • Мийте ръцете си често – така ще намалите вирусите и бактериите по кожата на ръцете си, а с това и риска да се разболеете;
  • Сън – когато си осигурите достатъчно сън, тялото ви има възможност да си почива и да се възстановява много по-бързо.
  • Консумирайте много плодове и зеленчуци – витамините и хранителните вещества ще ви помогнат да засилите имунната си система;
  • Правете повече упражнения – те не само ще повишат настроението ви, но ще подпомогнат и имунитета ви
  • Сън – когато си осигурите достатъчно сън, тялото ви има възможност да си почива и да се възстановява много по-бързо.

За щастие, има начини да се справите с вирусите – и един от най-добрите е сънят.
 

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Блог

Блог

Добрият сън засилва имунитета

Добрият сън предпазва от коронавирус

Австралийски медик обави, че здравият сън предпазва от коронавируса, защото засилва имунитета, пише в. "Дейли мейл". "Сънят, храненето и движението са трит Австралийски медик обави, че здравият сън предпазва от коронавируса, защото засилва имунитета, пише в. "Дейли мейл". "Сънят, храненето и движението са трит 2020-03-19T04:29:00-04:00 Добрият сън засилва имунитета


Всички знаем, че получаването на достатъчно количество сън всяка нощ е важно, но какви всъщност са ползите от това? Австралийски медик обяви, че здравият сън предпазва от коронавируса (Covid-19), защото засилва имунитета, пише в. "Дейли мейл". "Сънят, храненето и движението са трите стълба на здравето - напомни д-р Дейвид Бъртън. Много хора страдат от недостиг на сън и умора през деня. Умората може да бъде и резултат от здравословен проблем:

  • Анемия – желязодефицитната анемия предизвиква усещане за слабост и липса на енергия и най-често се среща при бременни и при жени с тежък месечен цикъл. Тази отпадналост се дължи на недостатъчно количество червени кръвни телца, които да пренасят кислорода в тялото.
  • Сънна апнея – появява се вследствие на затруднено дишане по време на сън, като причинява задух и чести събуждания през нощта. Това може да доведе до умора през деня.
  • Хипофункция на щитовидната жлеза – в този случай щитовидната жлеза не произвежда достатъчно хормони, в резултат на което се появяват симптоми на умора и мускулни болки. Лекува се лесно, просто се свържете с личния си лекар за повече информация.
  • Ментално здраве – проблемите с менталното здраве могат да се проявят под много форми, които често са свързани с нарушен цикъл на съня, което ни кара да се чувстваме отпаднали на следващия ден. Запомнете, че не трябва да подценявате важността на съня за вашето психическо здраве.

И все пак, какво е здравословното количество сън? Учените препоръчват между 7 и 9 часа на нощ като достатъчни за възрастен индивид. Не забравяйте:

  • Мийте ръцете си често – така ще намалите вирусите и бактериите по кожата на ръцете си, а с това и риска да се разболеете;
  • Сън – когато си осигурите достатъчно сън, тялото ви има възможност да си почива и да се възстановява много по-бързо.
  • Консумирайте много плодове и зеленчуци – витамините и хранителните вещества ще ви помогнат да засилите имунната си система;
  • Правете повече упражнения – те не само ще повишат настроението ви, но ще подпомогнат и имунитета ви
  • Сън – когато си осигурите достатъчно сън, тялото ви има възможност да си почива и да се възстановява много по-бързо.

За щастие, има начини да се справите с вирусите – и един от най-добрите е сънят.
 

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки